METODE DE LIVRARE

Legitimațiile de călătorie achiziționate online implică, după confirmarea plății, rezervarea automată a acestora. Biletul propriu-zis se va transmite în format PDF pe adresa de e-mail a cumpărătorului (cea utilizată la conectarea pe site-ul bilete.tfc-online.ro). Este recomandat călătorilor să aibă asupra lor în tren "biletul TFC online", fie prin descărcarea PDF-ului pe telefon (sau alt dispozitiv), fie prin tipărirea biletului.

În tren, călătorii vor fi identificați după numărul de ID bilet, numele acestora și un act de identitate.

Informații despre legitimațiile de călătorie achiziționate se vor transmite și prin SMS la numărul de telefon furnizat în contul de utilizator.

Suport
Email bilete@tfc-online.ro (maxim 15 zile lucrătoare)
Telefon +40238434380 (non stop)
SC Transferoviar Călători SRL
CUI: RO26565289, Registrul comerțului: J12/1530/2012
Sediu social: Strada Tudor Vladimirescu, nr. 2-4, Cluj Napoca, județul Cluj
Perioada minimă de cumpărare/restituire
Tip achiziție Minim cu
Bilet cu rezervare 60 minute înainte de plecare
Bilet fără rezervare 15 minute înainte de plecare
Abonament 23:59 zilei anterioare valabilității